CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, April 30, 2009

welcome to my hometown..

dear bloggiey.. hehe.. rse nye t'lalu awl aku create kn tittle ni.. owg lm cuti.. aku da cuti.. ape leh wat, dr aku t'perap kt blik seblom paper last.. bek aku mengabeh kn gap yg ad ngn pulang ke kg.. lbih indah rse nye.. bile da blk ni, aku sket bz.. ke sana ke sini.. ntah ape2 aku wat pn aku x tau.. bunyik nye cm bz jek.. rmai da komplen.. cal x dpt, msg x dpt.. hehe.. itu la aku.. haha.. bz mengalah kn yb.. korg tau x ape yg plg besh kt jb.. pd aku MAKANAN dia besh.. hahaha...

1) mst la masakan MAK aku-tiada tandingannye..

2) MEE REBUS-aku klo blk mst mkn nye la.. dap...

3) OTAK-OTAK KEMPAS- fuh...... ni lg power...

4) SUP- korg mst ckp.. ni biase r dpt kt tmpt kowg.. hahah.. ni len punye sup.. mkn skali mst nk yg ke-2, 3, 4, 5, 6 n infiniti...

5) ROJAK & ABC- da terliur... x tau nk ckp pe.. mmg sdap.. nk2 kt tepian tebrau.. isk3..

jalan2 cari makan???? eh, x la.. ni still blog aku r.. bkn rancangan jln2 crk mkn... woi korg.!!!! nk g mane tu...woi...

hahahha... ni cume beberapa menu.. klo nk tau yg len.. yok melawat johor.. hehe..

1 comments:

nurhaz said...

herbalife tak termasuk ker?